QiGongbild

QiGong-resa till Spanien 11-27/10

José Palmas rehabiliteringsresa till Almunecar, Spanien. Vi tränar qi-gong, mediterar, får akupunktur och/eller biomagnetism. Utanför hotellet finns en flera kilometer lång plattbelagd strandpromenad att flanera på. Nära till havet och tillgång till hotellets pool.

För sjätte året i rad samarbetar Reumatikerförenings Nacka-Värmdö med akupunktör José Palmas Qi-Gong-resa.

Man behöver inte vara medlem för att åka med. Vi börjar dagen med QiGong en timme före frukost på solterrassen på hotellets tak. Därefter njuter vi av en härlig frukostbuffé för alla smakriktningar. Även lunch och middag som ingår i resans pris, serveras som buffé.

Efter en härlig dag på stranden med bad i havet eller kanske en upptäcksfärd i pittoreska Almunecar samlas vi före middagen för information och meditation under cirka 40 minuter. Meditation är utmärkt för att lindra stress och uppnå avslappning. Vid två tillfällen föreläser José Palma om traditionell kinesisk medicin. Vi får kunskap om sambandet mellan akupunktur, QiGong, meditation och vad det betyder för kropp och sinne.

Resans längd är två veckor och genomförs månadsskiftet september/oktober 2016.
Kostnad ca:12 700 + flygstol. Helpension, del i dubbelrum och priset inkluderar QiGong, meditation samt behandling med akupunktur/ biomagnetism.

Du som är intresserad av att åka med till Spanien i höst är välkommen att höra av dig till Gun tel: 08-888 23 24, eller José Palma tel 08-716 41 11 / 070-395 75 15, jose@palmas.se