Mittemellan - forum för personlig utveckling

Kropp och själ hör samman och vi behöver ta hand om båda för att må bra.
Nedan ett utdrag ur Reumatikerkontakten för distrikt Stockholm, en artikel av Kicki Vuorenmaa om "mittemellan".
Mittemellan är en öppen nätverk/mötesplats för alla som är intresserade av inre kraft, ge och få inspiration, om personlig utveckling, om självhjälp/empowerment.

"Vi har under 2015 haft tre träffar/event, två filmkvällar om Tankens kraft - Wayne Dyer och bästsäljaren The Secret om attraktionslagen och också tankens kraft. Under hösten hade vi en intressant föreläsning om antiinflammatorisk kost med biokemisten Sara Badreh.

Idéen med mittemellan är att ha teman/träffar som hjälper oss att stärka vår egen inre kraft, att ge fokus till det friska och positiva i våra liv!

Jag siktar på att ha fyra events/träffar under 2016. Jag har idéer om att ha t ex nån slags kurs/workshop eller kanske ha ett frukostseminarium med en intressant gäst/talare. Vi får se vad det blir, det finns inga kreativa gränser i mittemellan, möjligen fysiska och organisatoriska! Jag ser verkligen fram emot nästa år och förhoppningsvis har jag klart ett eller två event till nästa Kontakten nr 1, som kommer ut i mitten av januari."

Det är öppet för alla som är medlemmar i Reumatikerförbundet oavsett ålder eller diagnos.

Vill du bli uppsatt på utskickslistan för att inte missa någon information om träffar/event framöver mejla då mittemellansthlm@hotmail.com

Ansvarig och kontakt: Kicki Vuorenmaa 070-485 18 63

Blogg: https://mittemellan1.wordpress.com/