Stipendium senast 15 januari till Qi-Gongresa Spanien

Resa till Spanien för rekreation med qi-gong, mediation och behandlingar kommer att genomföras i skiftet september-oktober 2016. Läs här nedan om hur du kan söka stipendium.

Du som varit medlem i minst tre år kan söka individuellt rehabiliteringsstipendium från Reumatikerförbundet. Du som inte fått stipendium, eller från någon fond av R-förbundet på tre år, och inte har mer inkomst än 4 prisbasbelopp = 178 888 kr samt läkarintyg på reumatisk sjukdom kan söka detta bidrag. Resan ska vara minst två veckor med två behandlingar per dag. Se www. reumatikerforbundet.org och klicka på stiftelser januari månad om stipendier för rehabilitering i egen regi. Ska vara R-förbundet tillhanda senast den 15 jan 2016. QiGongresan kostar ca: 12 700 kr + flygstol för två veckor med busstransfer, behandlingar, helpension och del i dubbelrum.

• 3 år sedan Permalänk

Var kan man få mer information om denna resa? Och hur man anmäler sig?