Rehabresa Montenegro 2012

Följ med på en rehabiliteringsresa till Igalo i Montenegro i två veckor.

Du bor på Igaloinstitutet som bedriver rehabilitering för främst Reumatiker

Vistelsen börjar med ett läkarbesök som gör upp en behandlingsplan som kan omfatta tre till sju behandlingar per dag. Patienterna erbjuds specifika rehabiliteringsprogram som anpassas till deras individuella förutsättningar.

Verksamheten planeras av sammansatta rehabiliteringsteam m.bl. läkare, sjuksköterska, arbetsterapeut och sjukgymnast. Bassängbad i 34 till 36 gradigt mineralvatten, lerbehandlingar, olika elektroterapier,  sjukgymnastik enskilt och i grupp samt massage är några av de tjugotal olika behandlingar som erbjuds.

I den stora matsalen serveras buffé frukost, lunch, middag samt specialkost kan beställas vid behov.

Vill du veta mera ring Roland Thunström  tel 08-601 31 61, 070-393 62 50

eller:       www.igalospa.com     www.igalo.se